برگزاری کارگاه آموزشی «بهداشت و ایمنی شغلی» ویژه دانشجویان کارآموز دانشکده دامپزشکی - دانشکده دامپزشکی
↵

در راستای ارتقای سطح آگاهی دانشجویان نسبت به اصول بهداشت، ایمنی و سلامت شغلی و همچنین آمادگی هرچه بیشتر آنان برای حضور مؤثر و مسئولانه در محیطهای حرفهای، کارگاه آموزشی «بهداشت و ایمنی شغلی» در دانشکده دامپزشکی دانشگاه رازی برگزار می گردد. این کارگاه با تدریس جناب آقای دکتر یاسر شهبازی، رئیس محترم دانشکده دامپزشکی دانشگاه رازی، و سرکار خانم دکتر ماندانا پدرام، رئیس محترم سازمان نظام دامپزشکی استان کرمانشاه، در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در بستر آموزش الکترونیکی به نشانی citra.razi.ac.ir/veterinary برگزار خواهد شد. مخاطبان این برنامه آموزشی، دانشجویان کارآموز مقطع دکتری عمومی دامپزشکی و کارشناسی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی هستند. امید است برگزاری این دوره آموزشی، زمینهساز ارتقای دانش، مهارت و فرهنگ ایمنی دانشجویان بوده و گامی مؤثر در راستای رعایت اصول بهداشت و ایمنی شغلی در محیطهای آموزشی و حرفهای دامپزشکی باشد.

